Sider: [1]
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: Ros til ris (Lest 393 ganger)
|
odin
Forumhore

Troverdighet: +0/-1
jeg vet ikke hva jeg snakker om
|
Det hadde vært greit om man kunne skrive svar anonymt i denne delen av forumet. Så kunne jeg smisket og roset meg selv. siden ingen andre gjør det. Også kan det være litt flaut for alle hemmelige beundrere å måtte registrere seg med fullt navn og adresse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
kaffedyr
Diktator

Troverdighet: +0/-0
jeg er en liten undulat
|
Er det nå det hadde vært greit å opplyse deg om at jeg ser IP-adressen hver eneste post kommer fra? ;p
|
|
|
|
|
Loggført
|
One by one the penguins steal my sanity
|
|
|
TooN
jobber med saken

Troverdighet: +1/-0
Kan alt og vet alt
|
Er det nå det hadde vært greit å opplyse deg om at jeg ser IP-adressen hver eneste post kommer fra? ;p
Nei, det hadde jeg villa venta med hvis jeg var deg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Where did I put my mind? 
|
|
|
odin
Forumhore

Troverdighet: +0/-1
jeg vet ikke hva jeg snakker om
|
Det vil jeg ikke vite noe om. Men hva du vet og hva alle andre vet er ikke det samme. Jeg som driver å lager en hotgirl17 konto ;(
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
delay
jobber med saken

kan ikke huske å ha hørt om noe 'løsemiddel'?
|
annen god grunn til å skrible anonymt er at man ikke alltid kan godta forumets vilkår (derfor har jeg registrert meg under falskt navn og epost), og vil gjerne inngå spesielle avtaler (f.eks. har mange allerede solgt sjela si, og man kan jo derfor ikke godta at formye.info skal kunne se seg nødt til å selge den igjen)...
et passende substitutt for det punktet i forumets vilkår kan kanskje være at man i verste fall må frasi seg retten til å røyke egne, og andres, sokker... på livstid. ...om det kreves..
|
|
|
|
|
Loggført
|
brotulix - soldier of misfortune -
|
|
|
kjetil
Evil Minion

hnnngh!
|
annen god grunn til å skrible anonymt er at man ikke alltid kan godta forumets vilkår (derfor har jeg registrert meg under falskt navn og epost), og vil gjerne inngå spesielle avtaler (f.eks. har mange allerede solgt sjela si, og man kan jo derfor ikke godta at formye.info skal kunne se seg nødt til å selge den igjen)...
et passende substitutt for det punktet i forumets vilkår kan kanskje være at man i verste fall må frasi seg retten til å røyke egne, og andres, sokker... på livstid. ...om det kreves..
kort oppsummert til.. kjetil slipper å betale egen øl til helga 
|
|
|
|
|
Loggført
|
kjetil med det rare i
|
|
|
delay
jobber med saken

kan ikke huske å ha hørt om noe 'løsemiddel'?
|
kort oppsummert til.. kjetil slipper å betale egen øl til helga  korrekt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
brotulix - soldier of misfortune -
|
|
|
|