counter hit make
| hovedside |    | forum |    | gallery |    | ansvar |    | irc |    | linker |    | webmail |    | info |   

forum.formye.info
Velkommen, Gjest. Vennligst Logg inn eller Registrer deg.
Torsdag 9.September 2010, 17:12:26

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
Har du sett..
197 innlegg i 41 emner av 16 medlemmer
Nyeste tilskudd: innos0ta
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
forum.formye.info  |  Det ene og det andre  |  historier fra virkeligheten / ren fiksjon  |  Emne: ved perleporten « forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: ved perleporten  (Lest 364 ganger)
kaffedyr
Diktator

Troverdighet: +0/-0

jeg er en liten undulat

ved perleporten
« : Onsdag 9.Mai 2007, 13:19:59 »

Det var begynt å knipe med plass i himmelen, så St. Peter hadde fått beskjed om å kun slippe inn de som hadde lidd en grusom død.

Tre menn kommer til himmelrikets port og St. Peter lukker den første inn og ber ham forklare hvordan han døde.

– Jo du skjønner, jeg bodde i 25. etasje, og da jeg kom hjem i dag, lå min kone i sengen ved høylys dag. Jeg fikk straks mistanke om at hun hadde hatt herrebesøk. Jeg kikket dermed under sengen, i skapet og hvor man ellers pleier å lete, men uten å finne ham. Så gikk jeg ut på altanen, og der hang drittsekken etter fingertuppene over kanten. Grepet av raseri banket jeg løs på fingrene hans. Men han slapp ikke taket, så jeg for inn og hentet hammeren, og banket løs igjen. Han falt da ned, men landet i en busk og overlevde. Jeg gikk og hentet kjøleskapet og kastet det etter ham, og da døde han. På grunn av opphisselsen fikk jeg hjertestopp og døde jeg også.

Det måtte St. Peter innrømme var en fæl måte å dø på, så han ble sluppet inn.

Nestemann skal gjøre rede for seg...

– Jo, nå skal du høre. Jeg bodde i 26. etasje, jeg tar hver dag 25 armbøyninger og 20 hoppeøvelser ute på min altan. Men i dag da jeg var i gang med mine hoppeøvelser datt jeg over kanten.. Jeg klarte dog å gripe fatt i rekkverket i 25. etasje. Brått står det en gal mann der og banker løs på fingrene mine. Jeg skriker selvfølgelig om nåde, men han løper inn og hentet en hammer, og banker videre til jeg slipper. Jeg landet heldigvis i en busk, og lå der uten å kunne bevege meg, men jeg var i live, og det var det viktigste. Men tullingen hadde jaggu ikke gitt seg enda, han kastet et kjøleskap etter meg! ..og det døde jeg av.

Det var en fæl omgang, så han slapp også inn.

Så blir det den tredje og siste manns tur

– Nå hvordan døde så du? spør St. Peter

– Ja, det er en litt pussig historie dette her...  Men prøv å forestille deg følgende.. Jeg sitter splitter naken og gjemmer meg i et kjøleskap...
Loggført

One by one the penguins steal my sanity
odin
Forumhore

Troverdighet: +0/-1

jeg vet ikke hva jeg snakker om

SV: ved perleporten
« Svar #1 : Lørdag 1.Mars 2008, 21:33:31 »

Det som er skremmende er at dette er en sann historie
Jeg har sett den på nyhetene
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
forum.formye.info  |  Det ene og det andre  |  historier fra virkeligheten / ren fiksjon  |  Emne: ved perleporten « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP forum.formye.info | Bygget på SMF 1.0.8.
© 2001-2004, Lewis Media. Alle rettigheter er tilrettelagt.
Norsk oversettelse ved Alf Otto Auglend Fagermo og Bjørn H. Kristiansen.
XHTML 1.0 validert! CSS validert!
Siden ble generert på 0.294 sekunder med 19 spørringer.