Sider: [1]
|
 |
|
Skrevet av
|
Emne: Velkommen osv (Lest 1336 ganger)
|
kaffedyr
Diktator

Troverdighet: +0/-0
jeg er en liten undulat
|
Hei og alt det der! Dette er den offisielle HeiOgVelkommen-tråden.
Hvem er du, og hva gjør du her? Hvilken disney-prinsesse er du?
Har du storslagne bilder å dele gir det såklart stjerne i boka
Så hvem er jeg? Jeg er kaffedyr, administrator av forumet. Og jeg synes denne smileysaken er litt fin  Noen kjenner meg som "anita". Eller "satanita", som odin uttaler det. Jeg ser sånn ut:  og er generelt sett svært sjarmerende brainfall.com har følgende å bidra med: You are Pocahontas.
|
|
|
|
« Siste redigering: Onsdag 9.Mai 2007, 12:23:09 av kaffedyr »
|
Loggført
|
One by one the penguins steal my sanity
|
|
|
odin
Forumhore

Troverdighet: +0/-1
jeg vet ikke hva jeg snakker om
|
takk jeg føler meg mye mer velkommen nå
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TooN
jobber med saken

Troverdighet: +1/-0
Kan alt og vet alt
|
Hei og hå! For at alle skal føle seg litt ekstra velkommen her dere, så setter jeg like godt i en trall  Da er det viktig at alle stemmer i og hopper opp og ned i takt  Melodi: (finn på noe selv) Sååååååå sier vi velkommen hit til vårt forum (forum forum) Det ligger faktisk ikke i nærheten av Hurum (hurum hurum) Oppfør deg og vær snill og grei, og ja, (ha ha) ha gjerne lua litt på snei Når vi virkelig vil ha det knall, så setter vi like godt i en trall! Tara rei tara dum di du du ri damm damm diridaridei ...og eeen gang til alle sammen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Where did I put my mind? 
|
|
|
kaffedyr
Diktator

jeg er en liten undulat
|
Plusspoeng om du synger inn denne i ålreit filformat, TooN  (edit: og hvorfor er det bare jeg som presenterer meg selv her?)
|
|
|
|
« Siste redigering: Fredag 29.September 2006, 07:52:35 av kaffedyr »
|
Loggført
|
|
|
|
Anki
stillest vann har dypest grunn
bla bla bla
|
 Halla balla! takk for en fin fin velkomst... Jeg er den jeg vil være  Skål for tuborg!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Anki 
|
|
|
odin
Forumhore

Troverdighet: +0/-1
jeg vet ikke hva jeg snakker om
|
Jeg er vist ikke presentabel. Derfor blir det ingen nærmere presentasjon :/
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tacritan
forumninja
|
Hepp, og første post. Her er jeg! Nordlending på villspor, i skrivende stund 22 år gammel med skjegg og avogtil også en liten bart. Ser ut som en klorbleket meksikaner på dårlige dager og ... bare klorbleket på bedre dager. Kaffedyr skremmer meg, kjetil eier meg, mia sparker meg ut når jeg veiver med arma (\o/), [15:49:56] * You were kicked from #ndørt by ^daemia^ (\o/)
og jeg kunne faktisk danse swing en gang i tida men den lærdommen er glemt for lenge siden (heldigvis). Også litt grafisk terror for å forverre nattesøvnen til enkelte;  Skummel ikkesant? Også så alvorlig. Bø.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mandag 13.November 2006, 19:08:50 av Tacritan »
|
Loggført
|
for ($i = 0; $i < brain->getCapacity(); $i++) { print "Spam!"; }
|
|
|
rarild
Skitten liten pike

alt for lite plass! jeg vil skrive at jeg skal hy
|
[tr][tr][tr][tr][tr][tr][tr][tr][tr][tr][tr]TØFT![/tr][/tr][/tr][/tr][/tr][/tr][/tr][/tr][/tr][/tr][/tr] noen ganger kaller jeg meg rarild, men det er ikke så ofte. ja, jeg er ganske stor 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Elvis lever!
|
|
|
Freddy
Cogito ergo sum
|
heisann alle sammen  jeg er altså meg, hvis ikke er jeg en annen da... men jeg tror at jeg er meg ihvertfall *rote seg bort i en lengere filosofisk diskusjon med seg selv*
|
|
|
|
|
Loggført
|
Skrevet av en ekte Freddy, se opp for etterligninger
|
|
|
delay
jobber med saken

kan ikke huske å ha hørt om noe 'løsemiddel'?
|
oioi.
her var det liv, pai!
|
|
|
|
|
Loggført
|
brotulix - soldier of misfortune -
|
|
|
innos0ta
jeg vet veldig godt hva jeg snakker om
|
Jeg hadde tenkt å ikke presentere meg, men siden kaffedyr virket litt streng på det punktet i en annen tråd tør jeg ikke la være. Jeg er Hege. I virkeligheten ser jeg sånn her ut:  men etter litt heftig photoshopping ser jeg ut som i profilbildet. Dette er hunden min:  Hun er litt uinkligent, men veldig glad.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
kaffedyr
Diktator

jeg er en liten undulat
|
Jeg er Hege osv
men hvilken disneyprinsesse er du?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
innos0ta
jeg vet veldig godt hva jeg snakker om
|
Jeg er Hege osv
men hvilken disneyprinsesse er du? Hun som ikke får meg seg alt i en tekst?  "If I were a Disney Princess, I would be part Cinderella and part Pocahontas." Er det rart jeg er schizo?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
^daemia^
jobber med saken

Gris
|
Jeg hadde tenkt å ikke presentere meg, men siden kaffedyr virket litt streng på det punktet i en annen tråd tør jeg ikke la være. Jeg er Hege. I virkeligheten ser jeg sånn her ut:  men etter litt heftig photoshopping ser jeg ut som i profilbildet. Dette er hunden min:  Hun er litt uinkligent, men veldig glad. det er i grunn ingen myte om at eiere ligner hunden sin, altså..
|
|
|
|
|
Loggført
|
I know I'm not perfect - but I'm so close it scares me.
|
|
|
|
Sider: [1]
|
|
|
 |